Klasszikus titkárnői feladatok, adminisztráció

Mintha az asszisztensed ott ülne melletted! 

Gyorsan, pontosan, modern módszerekkel dolgozom. A kapcsolattartás telefonon és e-mailben történik. A dokumentumokat bármikor hozzáférhető és biztos helyen (felhőben) tárolom, hogy bármikor hozzáférhess, vagy akár velem párhuzamosan szerkeszthesd. Többé nincs oda-vissza küldés, így sokkal hatékonyabbá tettem az adminisztratív feladatok elvégzését, dokumentumszerkesztést, nyilvántartások vezetését.

  • Telefonok fogadása, e-mailek kezelése
  • Kapcsolattartás a partnerekkel, ügyfélszolgálat
  • Naptárkezelés, szervezési feladatok
  • Nyilvántartások vezetése (Excel, Google Táblázat)
  • Megrendelések, árajánlatok készítése
  • Szerződésírás, -rögzítés
  • Hatósági engedélyek, kockázatelemzés, munkavédelmi dokumentáció naprakészen tartása
  • Készletkezelés, adatrögzítés, gépelés, szövegszerkesztés
  • Jelenléti ívek, szabadságok, bejelentések, személyügyi akták kezelése stb.
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el