Klasszikus titkárnői feladatok, adminisztráció
Mintha az asszisztensed ott ülne melletted!
Gyorsan, pontosan, modern módszerekkel dolgozom. A kapcsolattartás telefonon és e-mailben történik. A dokumentumokat bármikor hozzáférhető és biztos helyen (felhőben) tárolom, hogy bármikor hozzáférhess, vagy akár velem párhuzamosan szerkeszthesd. Többé nincs oda-vissza küldés, így sokkal hatékonyabbá tettem az adminisztratív feladatok elvégzését, dokumentumszerkesztést, nyilvántartások vezetését.

- Telefonok fogadása, e-mailek kezelése
- Kapcsolattartás a partnerekkel, ügyfélszolgálat
- Naptárkezelés, szervezési feladatok
- Nyilvántartások vezetése (Excel, Google Táblázat)
- Megrendelések, árajánlatok készítése
- Szerződésírás, -rögzítés
- Hatósági engedélyek, kockázatelemzés, munkavédelmi dokumentáció naprakészen tartása
- Készletkezelés, adatrögzítés, gépelés, szövegszerkesztés
- Jelenléti ívek, szabadságok, bejelentések, személyügyi akták kezelése stb.